“Nejsme lidské bytosti, které mají duchovní zkušenost. Jsme duchovní bytosti s lidskou zkušeností.”
Jednej lokálně, mysli globálně, změň se individuálně
Génius dělá chyby, ale blbec je opakuje
Není cesta k laskavosti, laskavost je cesta
na stále chaotičtější a složitý svět potřebujeme delší instrukce
Celý svět minulé
zkušenosti žije ve tvaru přítomného postoje charakteru. Osobnost každého
jedince je funkčním součtem všech minulých zkušeností
Dnešnítechnologie jsou v rozporu se všemi procesy přirozeného pohybu a teploty, produktivity životadárného vztahu mezi stromy, vodou a půdou
Věda nemá nic společného s přírodou!
Pokud si muž “rozumí” s ženou a ona začne brát antikoncepci, začne pro něj být “jiná” a dál si už “nerozumí”.
Pokud si “porozumí” muž se ženou, která bere antikoncepci, pak si nejspíš přestanou “rozumět”, až ji přestane ona brát.
ale být v Jediném neznamená, že škrtneme rozmanitost bytí.
Ideální by bylo obejít se bez střetů a ataků, ale to by předpokládalo plně uvědomovanou duši, která si OKAMŽITĚ (tedy ve chvíli kdy se projeví „výzva něco udělat, pochopit) všímá, je bděle přítomná a věci ihned řeší – mírní.
Ten, kdo již plní vnitřní inspiraci a stav směrem do světa plně duchovně sjednoceného nepotřebuje již výpomocí nižších astrálních světů. Naopak, tyto jeho vazby mu často mohou překážet ve vymanění se z cizích vlivů.
Podobně si každá do sebe ponořená oběť hledá svého „násilníka“ jako protipól ve svém vlastním vnitřním neukotvení a rozdvojení.
ŠIROCE ROZEVŘENÁ ČAKRA PŮSOBÍ JAKO ENERGETICKÉ LÁKADLO!
. Není proto divu, že i centrální pojem bůh, bog pochází z íránského baga, stejně jako další náboženské pojmy: svatý z íránského spenta, žertva (oběť) ze zaothra, víra z var (vlastně volba mezi dobrem a zlem), moudrý z mandran (doslova znalec manter) apod.
koncem 11. století staroruský letopisec v Povesti vremennych let. Opět při něm působí Bůh se Satanem. Vyprávění zní doslova takto: Bůh se myl v lázni a spotil se, i otřel se věchtem a shodil jej s nebes na zemi. I přel se Satan s Bohem, kdo má z věchtu stvořit člověka. I stvořil ďábel člověka a Bůh vložil do něj duši, aby, až člověk umře, tělo šlo do země a duše k Bohu.
Každa bytost lásky se štítí uctívání…..uctívani je špína…energetická špína…uctívaní je jen forma strachu…je to zvířecí věc, ne lidská…
Toto dualistické pojetí je zřetelně v rozporu s Biblí a souhlasí s popsanou kosmogonií. Anthropomorfní obraz Boha, který se koupe v lázni, je vysloveně pohanský. Pozoruhodný je materiál, z něhož byl člověk stvořen: věchet slámy, obraz pomíjivosti pozemského života. Pochází sice od Boha, který jej shazuje s nebe na zem, ale hmotnou podobu mu vtiskuje Satan a s ní i všechny tělesné slabosti, nemoci, utrpení a smrt. Nemá však moc nad duší, která je božského původu a vrací se proto do božského světa, což odporuje církevnímu učení, jež počítá s možností, že i duše se stává kořistí Satanovou. Spor, jenž předcházel stvoření člověka a Satanova úloha při tomto stvoření vyjadřuje prazážitek člověka, že i zlo má v plánu stvoření své oprávněné místo a že příroda i člověk sám představuje spojení protikladných sil, které neustále mezi sebou bojují a svým věčným zápasem podmiňují vlastně existenci a vývoj světa i člověka. (srov. R. Steiner, Svět jako výsledek působení rovnováhy).
lidské tělo pochází ze Země, kosti z kamenů, krev z moře, oči ze Slunce, vlasy z trávy, rozum z oblaků, mysl z pohybu andělů a duše z dechu a ducha Božího. Takovéto obrazy nejsou výrazem pouhé básnické fantazie, ale doznívající staré jasnozřivosti.
“…každá církev, chápe-li sama sebe, může mít jen jediný úmysl: učinit se na fyzické rovině zbytečnou”
není třeba mít strach ze smrti: nestojí smrt za to.
je třeba mít zdravého ducha a tělesné zdraví pak přijde samo od sebe
edině s pamětí se objevuje ta intence, že je vůbec užitečné dát něčemu nějaké jméno,
Být znamenalo být slavný, známý, existovat v něčí paměti.
stinnou stránkou je možnost rozvíjení sobectví spojeného se zneužíváním osobní moci
rozvaha (moudrost, uvážlivost obrácená dovnitř) tlumící impulzy k akci, jako nová oceňovaná kvalita.
Každodenní úcta je pro nás důležitější než strava.
To, co nevyřešíš ve vztahu s matkou, budou ti předvádět další ženy. To, co si nevyřešíš ve vztahu s tátou, budou ti předvádět další muži.
Ona ta řada pochopitelně pokračuje dál, takže pro muže se k tomu, co nevyřešil s matkou postupně přidává i všechno, co nevyřeší s dalšími ženami – sestry, tety, všechny lásky, manželky i milenky, dcery a vnučky. Nevyřešené problémy s otcem pokračují i v dalších vztazích s muži jako jsou bratři, spolužáci, kamarádi, přátelé, spolupracovníci, synové, vnuci atd.
U žen je to prakticky stejné, jenom naopak.
Před minulostí se nedá schovat, musí se vyřešit.
Nejzáludnějším ,polem tuposti je ,komunistické pole. Heslo ,všeobecná rovnost, zaváděné komunisty, doslova překopává všechny sociální vrstvy společnosti, odedávna zorganizované dobrým ,polem tuposti, a heslo ,diktatura proletariátu jen přidává ,olej do ohně.
A tak se objevuje závist – hluboká závist hloupějšího člověka vůči chytřejšímu, protože všechny vrstvy společnosti si musí být podle komunistické ideologie rovny. Ale tak to s prominutím není. Navíc diktatura jedné z poměrně nízkých vrstev společnosti (proletariátu) uzákoňuje tuto závist a omlouvá i represe pod záludnou značkou ,nepřítel národa.
Při měsični vypravě do tajgy nebo do hor se ti oheň a jednoduche jidlo stanou natolik vlastni, že po navratu domů vůbec nemůžeš použivat porcelanove taliře, ubrus a ubrousky a nadale si utiraš pusu do rukavu. Proces zdivočeni probiha rychle, a naopak technologicky a kulturni pokrok velmi pomalu, tisice let.
„Nejstrašnější je energie Svědomí zahnaná do kouta. Když vytryskne, je to jako výbuch, který sežehne tělo”
“Naše moderní technika se chová jako zemědělec, který na jaře zasadí do země sedm brambor a na podzim sklidí jednu.”
Nic nového v tom není, to vše už tu bylo
Les je kolébkou vody. Umírá-li les, vysychají i prameny vody, opuštěné jsou pastviny a tehdy musí přijít na zemi nepokoj, který jsme již všichni schopni vnímat – a to až příliš dobře.
Na rozdíl od zvířat člověk žádné prostředky pro přežití v tomto světě nemá. Bez oblečení, bot, obydlí, nástrojů a zbraní.