Posted on komentáře 3

Jehlan a jeho účinky

Pyramida užitečná pro zdraví a ekologii je obnovena (Nová pyramida vznikla vysoká asi 14 metrů: 3 metrová přístavba a 11 metrová pyramida ze sklářských konstrukcí; nová pyramida je výrazně užitečná pro zdraví a ekologii; vstup je volný; mnohé základní studie reálného účinného pozitivního vlivu na zdraví a ekologii se prováděly v pyramidě takové velikosti; pyramida větší výšky navíc bude užitečná a efektivní, zejména pro rozsáhlé zlepšení ekologie, probíhá hledání investora pro stavitelství pyramidy….

Alexander Golod, který koordinoval skupiny vědců v Rusku, provedl vědecké studie po více než deset let v laminátových pyramidách, které postavil. Výsledky ukázaly významné pozitivní účinky na biologické i nebiologické materiály. Největší pyramida postavená Alexandrem Golodem v Rusku je vysoká 44 metrů a váží 55 tun.

Některé z vědeckých výsledků předchozích studií s pyramidami Golden Section postavených Alexandrem Golodem ukazují:

• Imunitní systém organismů se zvýšil po expozici v pyramidě (Vědecký výzkumný ústav jmenovaný Mechnikovem, Ruská akademie lékařských věd);

• Specifické vlastnosti léčiv se zvyšují se snižujícími se vedlejšími účinky po expozici v pyramidě (virologický SRI jménem Ivanovskiy, Ruská akademie lékařských věd);

• Zemědělská semena umístěná v pyramidě vykazovala 30 až 100% zvýšení výnosu;

• Ruský vojenský radar detekoval energetický sloupec nad pyramidami postavený Alexandrem Golodem, o kterém se předpokládá, že opravil ozonovou vrstvu v Rusku (totéž lze provést například v Austrálii);

• Patogenní síla různých virů a bakterií se snižuje s expozicí v pyramidě;

• Množství radioaktivity se po expozici v pyramidě sníží.

Práce s více než 5000 lidmi ve vězení v Rusku ukázala, že za několik měsíců většina zločinů téměř zmizela a chování bylo mnohem lepší. Toto bylo přičítáno krystalickým strukturám, které byly předem umístěny v pyramidě a čelily kolem území vězení.

Krystalické látky, které byly umístěny do jedné z velkých pyramid Alexandra Goloda, byly dodány na palubu vesmírné stanice MIR v roce 1998. Tyto látky zůstaly na vesmírné stanici MIR déle než rok. V říjnu 2001 byly na Mezinárodní kosmickou stanici umístěny na 10 dní krystalické látky z pyramidy. Tato díla byla ve prospěch vesmírných stanic a celého světa.

Pokud jste z cestovní kanceláře, výletního centra nebo zastupujete skupinu, která má zájem navštívit 44 metrů vysokou pyramidu – jedno z zajímavých míst poblíž Moskvy, můžete si přečíst níže uvedený krátký popis. Program exkurze může být vytvořen speciálně pro vaše skupinové zájmy.

Pyramida poblíž Moskvy – ruské divy světa.

The New World Wonder můžete obdivovat v Rusku hned teď! Obrovská pyramida, která v sobě spojuje tajemství starověkých legend s moderními technologiemi a vědeckými úspěchy, brzy otevírá dveře pro výlety. Čtyřicet metrů vysoká pyramida poblíž Moskvy je postavena bez použití jakéhokoli kovu. Je vyrobena ze skleněných konstrukcí.

20 km od Moskevského okruhu se dostanete na 38. kilometr od dálnice Moskva-Riga – místo, kde byla tato jedinečná architektonická budova postavena. Stovky tisíc lidí, včetně slavných herců, zpěváků, sochařů, majorů a prezidentů, již byly největší ruskou pyramidou. Tato pyramida byla postavena a je zkoumána vědci pod dohledem Alexandra Goloda. Mniši z Japonska, Koreje a Tibetu se zajímali o ruskou pyramidu, považují ji za ideální místo, což znamená prostor uvnitř a kolem něj. Jejich nápady potvrzují vědecké výzkumy provedené v ústavech Ruské akademie věd. Všechny výzkumy prokázaly pozitivní vliv na ekologii a lidské zdraví při návštěvě pyramidy nebo při použití produktů, krystalů, roztoků a objektů, které byly v ní připraveny.

Kosmonauti, kteří se také zajímali o účinky vyvolané ruskou pyramidou, uspořádali jedinečný experiment. Vzali krystaly z pyramidy do kosmické stanice „MIR“ a poté do mezinárodní kosmické stanice. Dozvěděli se o ruských úspěších z četných článků a rozhovorů CNN, BBC, ABC, AP, Boston Globe, New York Times a dalších mezinárodních masmédií, lidé z různých zemí si objednali pyramidy z Ruska (které vyrábí společnost ABO pomocí technologie ABO) v Nice, Batumi a dalších městech).

Účinek formy pyramid

Některé vědecké výsledky předchozích studií s pyramidami, které postavil Alexander Golod, ukazují:

• Zemědělská semena umístěná v pyramidě vykazovala 30 až 100% zvýšení výnosu;

• Patogenní síla různých virů a bakterií se snižuje s expozicí v pyramidě;

• Množství radioaktivity se po expozici v pyramidě sníží.

3 thoughts on “Jehlan a jeho účinky

1. Pyramidy mohou zachránit za pomocí plastů 2 miliardy lidí bez pitné vody

1. Ano, je třeba přemýšlet.

2. Pyramidy a recyklovaný výrobek mohou zachránit lidi bez pitné vody.PS. Není zájem o řešení amatérem